Jakub Moravec

Jsem cestovatel, fotograf, milovník kávy a whisk(e)y a díky lásce k dálkám jsem řidič všeho co jezdí po silnicích. Za skoro čtyřicet let života jsem si vyzkoušel řadu profesí. Dnes se již pár let pohybuji v kultuře, gastronomii a cestovním ruchu. O těchto tématech také nejčastěji a nejraději píši do tištěných i internetových magazínů či přednáším. Mám rád moderní historii a velmi mě zajímá druhý a třetí odboj.

Ve svém blogu se budu věnovat dění kolem nás, před kterým nesmí nikdo zavírat dveře ani oči, ale mnohem raději gastronomii a cestování.

Dal jsem si takové předsevzetí, že za každý můj text politický či "rozčilující" dám do veřejného prostoru jede pozitivní, abych dorovnal energie. Tak mi držte palce!

Příjemné čtení a pokud chcete shlédnout pár fotek, tak Vás zvu na rajče: http://blesk77.rajce.idnes.cz/
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 725x